niedziela, 20 grudnia 2009

muwią rze jestem szalona, a to szalony jest wiatr...

don't be fooled by the rocks that i've got I'm still I'm still jenny from the block. used to have a little now I have a lot:
http://www.youtube.com/watch?v=HRFmAYh3aRc

patżyłam dziś jak moja matka prasuje i wyobraziłam sobie, rze jestem gwiazdom z obrazu Warhola i rze jurz moja matka nie musi prasować, bo ma słurzącą. i rze morze ze mnom chodzić na dłuuugie spacery w tym czasie. gdyby mje kupiła grarzyna kulczyk do swojej kolekcji, gdzie ma durzo znanych twurcuw (jednego Warhola, jednego Schulza i tak dalej... "ej, dajcie, biorą najatańsze po jednym), to nasz domowy budrzet by się powiększył.

koszmarnie sie wynudziłam w łykend. matka nie hciała ze mnom wyhodzić, bo jej było zimno w tyłek. proszę powiadomcie wszystkie helsińskie i sztrazburskie organizacje obrony praw człowieka i czworonoga...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz