wtorek, 22 grudnia 2009

she's not me and she never will be

jasna holera. matka wruciła wczoraj z pałacu prezydenta i nic… poszła ze mnom na spacer, dała mi jedzenie… fajnie, fajnie, dalej nic. dziś pojechała do pracy, a tu znajomi do mnie dzwoniom i muwiom, że strasznie grubo wyszłam w telewizji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja?????!!!

przeciesz ja nie hodze do telewizji!!!!!!! wszyscy wiedzom, że musiałabym robić sobie makijarz, a mam alergie i delikatnom skurę i nie mam ohoty się poświęcać!!!!
dzwonie więc do matki. ona nie odbiera. no to włączam TVN. i zobaczcie sami!!!!! jakaś grubaska się za mnie podszywa!!!!! :

http://www.tvn24.pl/2293207,0,0,1,1,lula-_-pies-prezydenckiej-pary,wideo.html

o nie!!!!
pszeciesz muwiłam, rze Krulowa jest tylko jedna
zresztom ja bardziej pasuje do tamtych wnętsz, czysz nie?



1 komentarz:

  1. o jakiś znajomy sweterek ...
    nie mówiąc o białej główce z rogu zdjęcia:-))))

    OdpowiedzUsuń