piątek, 14 maja 2010

pokuj luli



No hej kohani, muwie wam co się działo u mnie. Matka zrobiła mi Pokuj Luli. Pszyniosła mi z pracy plakietkem "I am not bossy I just have better ideas" i kupiła biblioteke do tego jednego pokoju, co był pusty. I teraz to sie nazywa Pokuj Luli. Ale  - szczerze - ja go sobie ważę całkiem lekce, bo bardziej mnie kręci moja nowa zabawka, co ją dostałam z okazji 12-godzinnego braku obecności matki w domu w piątek. Pszegieła stara, autentycznie. No ale pszynajmniej wruciła z worem prezentuw i fastfuduf. Oczywiście jak się żuciłam na jedzenie, to zaraz się zrzygałam, a poza tym ona (matka) mnie dorwała i zaczęła mi czyścić gluty z oczóf i w dodatku robić okład z cherbaty... Jakoś jednak pszeżyłam tródne hwile i zaraz po nich moja mama wyciongnela nowe zabafki. Wiecie jak ta krowo-mysz piszczy!!!!!! Piiiiiiiiiiiimuiuuuu Muupiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Bosko!!!!!!!

Aha. Siedziałam w tym tygodniu w domu i durzo czytałam bierzączki. I jestem zła na matkę, rze nie kupiłyśmy akcji PeZetU. Byśmy zarobiły tysiąca - mogłabym się wylansować u fryzjera na irokeza, kupić sobie durzo więcej jedzenia niż go mam i morze nawet by mi matka nabyła brata Leona albo siostre Lourdes. Anyway - jakby ktoś z wasm mugł mi pomuc załorzyć rahunek inwestycyjny, to będę wdzięczna. A jeszcze bardziej, jakbyście mi ten rahunek założyli z jakimś funduszem na inwestycje. Z pieniondzem znaczy.

No. To nie rzebranie. To się nazywa - dokapitalizowanie. Albo pozyskanie finansowania. Finansowania mojego pszedsiebiorstwa polegającego na istotnym dla środowiska lerzeniu, jedzeniu i spaniu. Ale lerzeć terz trzeba wiedzieć jak!

Woof.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz