niedziela, 23 maja 2010

prażona Lula






Normalnie nie wiem, co oni fszyscy opowjadajom w tej telewizji o jakiejś powodzi. Ja się dzisiaj dosłownie uprarzyłam razem z mojom matkom i jej pszyjaciułkom, ktura pszyjehała z daleka.



Spacerowałyśmy po pięknych terenah wokuł Świątyni Opaczności Borzej, gdzie tażałam się w ziemi, tej ziemi.



Jak widzicie od obcowania z pszyrodom zrobiły mi się brunatne mokasyny na łapach i ogulnie zafarbowało mi się podwozie, co nie do końca podobało się mojej matce...



... dlatego z miejsca zaczełam budować sojusz z paniom Marto, rzeby morze ona jakoś wpłyneła na złagodzenie sytułacji. I w ogule pomyślałam sobie, rze morze wyniosłabym się do niej na dłórzej na Lazórowe Wybżerze.


I jurz mi się jom udało orkęcić wokuł mojej łapy, kiedy nagle pomyślałam sobie... rze z niom jest hyba coś nie halo. Ej, no muwie wam, jakaś rombnięta... Po co jej ten kieliszek był w tym błocie pszy traktorah? Ona jest dla mnie za bardzo ął eł bółkę pszez bibułkę...

Ide z brudnymi łapami na kanapę


woof


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz