czwartek, 8 kwietnia 2010

gdzie sikajom pieski

NIKT NIE DA CI TYLE, ILE JA CI OBIECAM - tak w skrucie można ując stosunek mojej matki do mnie.Gdybyście jej nie znali, to muwię wam, ona własnie taka jest. BEWARE!!
w święta po raz drugi zabrała mnie do lasu. W Gdańsku. hociaż w Warszawie mieszkamy pod lasem!!!!

w lesie było niezwykle interesójąco, hodziłam tropem ruznych siósków:


wydaje mi się, rze jakieś inne menu majom hłopaki i dziefczyny na pomożu


hmm... jest tego więcej?


Morzecie się śmiać z sików, ale siki potrafiom w rzyciu wiele zamieszać. a jak w rzyciu to terz w literatuże. Ostatnio było o sióśkach w świątecznej "Rzepie" w Plusie i Minusie: "Zastanawiałem się latami nad zadziwiająco bezkrytyczną recepcją tej książki (hodzi o "Cesarza" Ryszarda Kapuścińskiego - przypis Lólki) na świecie. Niby fikcja, ale przecież uwierzono w każde słowo. Cesarski piesek sikał na buty dworzan, a sam cesarz zaczynał dzień od wysłuchiwania donosów. Jakie to ciekawe! Gdyby napisał, że piesek sikał tam, gdzie pieski zawsze sikają, a cesarz zaczynał dzień od modlitwy, to nikogo by nie zaciekawił".

W ogule sobie pszeczytajcie ten wywiad - to jest rozmowa z wnókiem cesaża Hajle Sellasje, kturego opisał ten znany dziennikarz Kapuściński (fszyscy na nim wieszajom psy, a ja go jakoś lóbię, bo on dostżegał znaczenie czforonoguf w polityce - ba w stosónkach międzynarodowych). Wywiad jest tu: Cesarz nie jest o moim dziadku 

To czytajcie, a ja idę na spacer myśleć, gdzie by tu nasikać, rzeby o mnie też napisali. Ale nie w gazecie tylko w literatuże.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz